If you know me for a while, you’d surely know I’m a damn perfectionist! :-p
That’s why I never like my live perfomances….it’s really common to make some mistake, and I ended up never publishing live videos.
Well, this time it has been different….because after many years, I managed to take back my trio “Wonder Groove” on the stage, to play together my music!
It has been such a beautiful day for us, so I thought this occasion deserved to be shared despite my vocal performance is far from perfect here.
I wanted to try the acoustic way this time! So we played with a Yamaha Gran Coda, upright bass and drums. 😉
Check it out :
WONDER GROOVE
Andrea Ocello : Piano/Vocals
Salvatore Schipilliti : Upright bass
Michele Misale : Drums
We played :
1. Keep myself together
2. Angels in pain
3. There’s no way
ernesto manciniOctober 4, 2019
Sono Ernesto Mancini, di Palmi ma vivo da molti anni a Verona. Tuo padre è un mio caro amico. Amo molto la musica , soprattutto quella classica e lirica. Oggi è giusto dire la musica d'arte tra cui sicuramente la tua. Complimenti per il sito e i brani che ci consenti di conoscere almneo in parte. Il tuo genere di musica non la conosco affatto ma spero di colmare presto questa lacuna. Un caro saluto.
Ernesto Mancini - ernesto.mancini@hotmail.it
Andrea OcelloOctober 4, 2019
Grazie tante, Ernesto!
Uno dei miei principali obiettivi è sempre stato quello di riuscire a far avvicinare il pubblico italiano a questo tipo di musica e sonorità, perciò quello che dici mi fa molto piacere.
Se vuoi mi trovi anche su Spotify, tramite cui puoi ascoltare i brani anche per intero. Grazie di nuovo!